Administratorem Hotelu „Kompleks Paczółtowice” zwanego dalej Hotelem, jest firma OPEN Wojciech Rabiega.
par. 1 PRZEDMIOT REGULAMINU
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu.
Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie internetowej Hotelu: www.paczoltowice.pl.
Regulamin na stronie internetowej zostaje udostępniony w postaci pozwalającej na jego przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności (w formacie dokumentu HTML lub/i PDF). Na żądanie Gościa Hotel prześle kopię regulaminu w formacie PDF na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej Gościa.
Podstawą do udostępnia pokoju jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty lub paszport) oraz podpisanie karty meldunkowej.
par. 2 REZERWACJA I WARUNKI PŁATNOŚCI
Rezerwacji Gość może dokonywać:
– bezpośrednio w recepcji,
– on-line na stronie www.paczoltowice.pl poprzez wypełnienie formularza rezerwacji,
– drogą elektroniczną e-mail: hotel@paczoltowice.pl
– telefonicznie
– lub za pomocą systemów zewnętrznych rezerwacji on-line, współpracujących z Hotelem, przykładowo booking.com – do takiej rezerwacji i jej anulacji nie stosuje się postanowień § 2 niniejszego regulaminu (stosuje się zaś również regulaminy danego zewnętrznego systemu rezerwacji).
Osoba rezerwująca pokój zobligowana jest do podania następujących danych:
– imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail do kontaktu,
– datę pobytu,
– numer pokoju,
– ilość osób w pokoju.
W przypadku firm, należy podać pełną nazwę firmy, jej adres i NIP.
Po złożeniu rezerwacji Gość otrzyma e-mailem potwierdzenie rezerwacji, zawierające w szczególności warunki rezerwacji i numer rachunku bankowego do wpłaty opłaty wraz z warunkami płatności.
Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu w ciągu 3 dni od rezerwacji wpłaty zadatku w wysokości 30% kwoty należnej za cały pobyt. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi w razie niewykonania umowy przez Gościa – w tym rezygnacji z rezerwacji. W przypadku braku wpływu zadatku na konto bankowe Hotelu w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji, rezerwacja ulega anulowaniu.
Po otrzymaniu zadatku przez Hotel, Gość otrzyma e-mail z potwierdzeniem rezerwacji w wybranym przez siebie terminie.
Pozostałą część należności za pobyt (nie uregulowaną przelewem przed przyjazdem) należy zapłacić na miejscu gotówką lub kartą w dniu przyjazdu.
Rozliczanie pobytu w Hotelu odbywa się na podstawie aktualnego cennika. Cennik jest dostępny przy dokonywaniu rezerwacji on-line, do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie internetowej Hotelu: krowodrzahotel.pl
par. 3 DOBA HOTELOWA
Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
Śniadanie w hotelu odbywa się od 7:00-10:00.
Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nieprzestrzegających obowiązującego regulaminu i naruszającego prawo na ternie Hotelu.
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
par. 4 LICZBA OSÓB W POKOJU
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
Gość zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w pokoju ponad tę, która została podana w rezerwacji lub karcie meldunkowej.
Osoby inne mogą przebywać gościnnie w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00.
Stwierdzenie nieprawidłowości w tym względzie skutkuje naliczeniem opłaty dodatkowej w wysokości aktualnej ceny pokoju za każdą z niezgłoszonych osób za każdą dobę pobytu.
par. 5 KORZYSTANIE Z POKOI
Hotel nie akceptuje zwierząt za wyjątkiem psów przewodników.
Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do restauracji, kawiarni, a także do hotelu. Wyjątek stanowią psy przewodnicy osób niewidomych lub niedowidzących.
Wszystkie szkody w mieniu Hotelu, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta obciążają Gościa, który wprowadził zwierzę do Hotelu.
Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się na terenie pokoju i Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, jak i samego pokoju i budynku hotelowego, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
Wymiana pościeli w pokojach standardowo odbywa się co dwa dni, chyba, że na wyraźne życzenie gościa taka wymiana jest wskazana i dodatkowo płatna.
Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa powinien wyłączyć telewizor i inne urządzenia, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi na klucz.
Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokoju grzałek, grzejników, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
W przypadku utraty i zgubienia kluczy do pokoju Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł za zakup i wymianę zamka.
Hotel przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych, w tym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Hotel przykładowo posiada: pokoje przystosowane do obsługi gości niepełnosprawnych ruchowo, pochylnie przy wejściach głównych do Hotelu oraz pochylnie na terenie Hotelu umożliwiające przejazd wózkiem inwalidzkim. Recepcje hotelowe, restauracje, toalety publiczne również przystosowane są dla gości niepełnosprawnych ruchowo.
par. 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego. Pojazdów mechanicznych i rzeczy w nich pozostawionych oraz żywych zwierząt nie uważa się za rzeczy wniesione.
Prosimy o powiadamianie Recepcji o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Hotel – zgodnie z art. 849 par. 3 kodeksu cywilnego – ma prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mające wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu Hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca.